Deklaracja dostępności

Zakład Gospodarki Komunalnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://zgkgrebocice.bipfirma.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Część plików nie jest dostępnych cyfrowo, brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Janusz Kubik

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Tą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji, itp.

 

Żądanie powinno zawierać:

- dane osoby zgłaszającej żądanie,

- wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi,

- sposób kontaktu.

 

Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

 

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

 

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

 

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

----

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Do budynku prowadzi jedno wejście

Dostosowanie korytarzy

TAK

Dostosowanie schodów

TAK

Dostosowanie wind

NIE

Dostępność pochylni

NIE

Dostępność platform

NIE

Dostosowanie parkingów

TAK

Dostosowanie toalet

TAK

Prawo wstępu z psem asystującym

TAK

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.

Dostępność pętli indukcyjnych

TAK

Dostępność tłumacza języka migowego

NIE

Dostępność alfabetu brajla

NIE

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 lutego 2020 13:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jan Ilnicki
Ilość wyświetleń: 1329
25 marca 2025 08:33 (Katarzyna Leissner-Gola) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
25 marca 2025 08:32 (Katarzyna Leissner-Gola) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
25 marca 2025 08:31 (Katarzyna Leissner-Gola) - Aktualizacja deklaracji dostepności.